مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 خرداد 1402 ساعت 09:302023-06-21پزشكي

مطلع عشق| با کارتان ازدواج کرده اید یا همسرتان؟


عموم مردان یا زنانی که بیش از زندگی شخصی به شغلشان اهمیت می دهند، در بزنگاه های حساس زندگی مثل بیماری یا موفقیت های تحصیلی فرزندان و بحران های خاص اعضای خانواده غایب اند.

- گروه زندگی ـ زهره سعیدی: برخی از افراد متأسفانه نمی توانند بین جوانب مختلف زندگی شان یک تعادل معقول برقرار کنند، مثلا روی شغلشان چنان تمرکز می کنند که از خانه و خانواده، همسر و .

غافل می شوند، یعنی به جنبه شغلی زندگی شان چنان وابسته می شوند که به صورت افراطی برای آن وقت می گذارند، همین باعث می شود که بخش خانوادگی و ازدواجشان کمرنگ شده و ارتباط همسر و فرزندان با آنها کاهش پیدا کند که نتیجه چنین عدم تعادلی هم پیامدهای منفی زیاد در زندگی خانوادگی شان است.

خانم هایی هستند که همیشه از همسرانشان برای نبودن در زندگی گلایه می کنند، این خانم ها خیلی برایشان پول و مادیات اهمیت ندارد ولی همسرانشان مدام برای تأمین مالی خانواده از فرصت بودن با آنها کم می گذارند، ارتباطات زناشویی و خانوادگی شان خراب می شود و عدم تعادل زندگی را به جای نامناسبی می رساند.

  تحقیقات نشان داده عمده اینکه همسران کارشان را در اولویت زیاد قرار می دهند، اعتیاد به کار است چرا که آنها مدام درگیر هستند و تعادل ذهنی شان از دست رفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مطلع عشق| با کارتان ازدواج کرده اید یا همسرتان؟

مطلع عشق| با کارتان ازدواج کرده اید یا همسرتان؟